معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در حکمی بهرام عزیززاده مقدم را به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی منصوب کرد.

به گزارش لوکسترین ها به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، امیر رضا خادم، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در حکمی بهرام عزیززاده مقدم، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی را با حفظ سمت به عنوان « سرپرست اداره کل ورزش و جوانان » منصوب کرد.
در بخشی از این حکم به عزیززاده ،اظهار امیدواری شده است: در خدمت رسانی صادقانه متناسب با شأن والای مردم خراسان جنوبی موفق و موید باشد.

گفتنی است بهرام عزیززاده مقدم،‌ کارشناس تربیت بدنی و از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است که در کارنامه کاری بیش از دو دهه خدمت وی، سمت هایی از جمله؛ معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل  ورزش و جوانان خراسان جنوبی، رییس اداره تربیت بدنی میبد، تربت جام، قاین، رییس اداره آموزش اداره کل ورزش و جوانان یزد و رییس اداره ورزش و جوانان طبس دیده می شود.

شایان ذکر است این مسوولیت را پیش از این، زنده یاد حسن رضا عمیدیان، مدیر کل فقید ورزش و جوانان خراسان جنوبی بر عهده داشت که به دلیل عارضه ایست قلبی در 4 شهریور سال جاری دعوت حق را لبیک گفت.

 


m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   , 
برچسب ها :